HTML

Norbi? Bekaphassa

A klasszikus kövér csávó ledobja magáról Jabba-t és közben téged is kioszt!

Friss topikok

  • Noisy Suzy: Gratulálok! Ha már említetted, van tipped jó protein szeletre? Vagy már volt ilyesmiről poszt? (2013.08.20. 15:20) te ez a csávó lassan elkopik...
  • Egyrekissebbvagyok: @Noisy Suzy: Na végre nem csak az ismerősök olvasnak:D és értékelik a humorom:D egy olvasóval neke... (2013.08.19. 18:50) A változás
  • PetraésLily: Csak most kezdtelek el olvasni, de eddig tetszik, plane hogy ram is fer:) Az en kifogasom, hogy: n... (2013.06.19. 09:57) Kifogás...

a 22-es capdája

2015.01.20. 16:33 Egyrekissebbvagyok

 

Megtört a karácsony. Mocskos, szénhidráttól édes és zsírtól csöpögő ízorgiájával. Ember legyen a talpán aki ha van minimális hedonista hajlama is, aki meg tud maradni a gondosan kiszámolt kalóriáknál és a makronutrienseket nem hatványozza. Én, nem vagyok ember a talpamon. Illetve de csak egyre nagyobb ember lettem az ünnepek alatt…8 kilogram plusz 1 hónap alatt. +5% testzsír. A szervezet nem felejt ez a szemét. Jobb memóriája van mint az elefántnak. Mindig emlékeztet arra hogy te bizony valamikor Jabba a Hut méltó dublőre voltál max a színeden kellett kicsit dolgozni utómunkával.

 

Szóval azt tettem magammal amit a legnagyobb marhaság, belesüppedtem a zakógomb gyilkos, zabálás tengerbe. Szóval most haragszom magamra. Éppen ezért folytatom és most sokkal jobban és sokkal szigorúbban amit 2013-ban véghez vittem. Az elsődleges cél a karácsonykor felszedett 8aska eldobása hab testemről, ezután meg ha már beleférek újra a zsakettembe, ünneplek, de nem állok le és cél a 80 kiló. Ünnep. Aztán a 73. Ez itt most pajtások között is egy újabb 22 kilónyi Én módszeres semmivé tétele. Ha minden igaz ez kb fél év tehát a mostani cél végre egy épkézláb strandfazon. Persze nem villogni akarok a strandon, csak jó érzés lesz végre egyszer nem úgy levetkőzni, hogy azt gondolom mindenki azt nézi, hogy mi takarta el a napot aztán rájönnek, hogy ja csak az amőba testű hombár az a fa mellett.:D

 

Volt egy jó évnyi pihenésem amikor szinten tartottam leginkább mint edzésileg mint kajailag. Szóval azt gondolom, hogy a szervezetem jól fog reagálni a moderált szénhidrát magas fehérje kombóra. Most a 2g protein per testsúlykilogramm vonalon indulok, 150 g Ch-val, 40g Zsírral. Ezt fogom tartan amíg a súly megy le, ha megáll a CH bizony csökkenni fog, és az edzés mennyiség nőni.

 

Egy kolléga adta az ihletet ahhoz, hogy a Blogot is újra kezdjem. Ő ezt használja a saját lelkiismereteként és virtuális hajcsárként. Anno én is ezért kezdtem el mert jó érzés volt ide leírni az eredményeket. Nyilván örgögi a kör hiszen azért jó érzés leírni mert van mit és ha nincs mit akkro minek írjak. Szóval az a cél, hogy legyen miért írni! Legyen miért nem megenni azt a guszta kis csokislófaszt vagy nem betermelni egy babgulyást pedig isteni az illata mikor elsétálsz a kajáldás sornál.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norbibekaphassa.blog.hu/api/trackback/id/tr607092149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása