HTML

Norbi? Bekaphassa

A klasszikus kövér csávó ledobja magáról Jabba-t és közben téged is kioszt!

Friss topikok

  • Noisy Suzy: Gratulálok! Ha már említetted, van tipped jó protein szeletre? Vagy már volt ilyesmiről poszt? (2013.08.20. 15:20) te ez a csávó lassan elkopik...
  • Egyrekissebbvagyok: @Noisy Suzy: Na végre nem csak az ismerősök olvasnak:D és értékelik a humorom:D egy olvasóval neke... (2013.08.19. 18:50) A változás
  • PetraésLily: Csak most kezdtelek el olvasni, de eddig tetszik, plane hogy ram is fer:) Az en kifogasom, hogy: n... (2013.06.19. 09:57) Kifogás...

derekam derekasan

2015.08.24. 11:31 Egyrekissebbvagyok

Alles gut mondaná a nyelveket beszélő francia, ha minden jó lenne és a franciák beszélnének nyelveket. Ám, sajnos az élet igazságtalan és hálátlan szerető...ezért is van az, hogy mindig úgy dobja a kockát nekünk, hogy a terveink véletlenül se jöjjenek úgy össze ahogy szeretnénk. Így történt az is, hogy derekasan csináltam a nyáron az edzést mert úgy tudtam szervezni az időbeosztásomat ahogyan azt én szerettem volna. volt időm pihenni is amennyit kell. a Kaja is 75-80 %-ig stimmelt. Volt kis alakulás is. Lassan de biztosan. Igen ám, de hogy itt újra reflektáljak az élet szeretőként hálátlan mivoltára: lerokkant a derekam. Igen. Sohasem történt még velem ilyen, de most sikerült. Szóval kencefice, masszázs és némi Cataflan segítségével ma újra azt érzem, hogy vissza megyek a terembe. Ugyanis egy hétig semmit sem mozogtam, utána némi otthoni cardiót végeztem, hogy azért ne tunyuljak el teljesen. Úgy néz ki hogy ezt jól is tettem ugyanis a kaját azt nagyjából elengedtem a pihenő időben ahelyett, hogy szigorítottam volna...(igen most lehet mondani, hogy idióta...meg, hogy tipikus) de hát az vesse rám az első követ aki ha nyár van nem küld az arcába egy kis jégkrémet meg ezt azt ha már úgyse mehet le a terembe...na de mindegy is ennek a lustaságnak vége ma irány a terem és ahelyett hogy belecsapnék a lecsóba ahogy igazán kedvem lenne inkább csak amolyan kis lábujjhegyen súlyzózást fogok csinálni óvatosban mert nem szeretném, hogy kiújuljon ez a kis derékbántalom...a kajámat is sikerült jól átgondolni és kicsit magasabb szénhidrátra megyek. Úgy döntöttem, hogy kínoztam már magamat eleget a közel nullszénhidrátos élettel és testsúlykilogrammonként 2-2,5g ra is felmegyek edzésnapon,pihenőnapon kettő. A fehérjét megemeltem 3 g-ra per testsúlykiló a 2500 kcal maradéka pedig zsír, amúgy ez esetemben kb 8 gramm lenmagolaj naponta ami egy nagyobb evőkanálnyi mennyiség. A többi zsír megvan a húsokban. A másik nagy változtatásom, hogy bevezetem a marhahúst rendszeresen a kajámba. Tényleg sokat számít edzés után egy jó kis marhafasírt elmajszolása vagy egy steak...más világ teljesen...jól telít és borzasztó szépen betölti az izmokat. Nem hülyék ezek az öreg testépítő mókusok tudják mi kell nekik. Én meg nem fogom rá sajnálni a pénzt. Ezen felül úgy döntöttem, hogy a zöldségeket is számolom. mert eddig nem tettem és kb annyit ettem zöldségből mint a nagybani piac teljes napi forgalma...szóval az új étrendet tesztelem és jelenteni fogom ezentúl, hogy mire jutottam vele. November 18-ra ami a szülinapom és kerek 12 hét múlva lesz 85 kg-os testben szeretnék írni egy borzasztó nagyképű bejegyzést, hogy igen, megint megcsináltam és aki nem képes fogyni az egy akaratgyenge kifogásokat kereső nyikhaj és ne is kérjen tőlem tanácsot senki ha nem tartja be! Szóval ahogy a művelt francia mondaná Alles gut!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norbibekaphassa.blog.hu/api/trackback/id/tr327730100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása