HTML

Norbi? Bekaphassa

A klasszikus kövér csávó ledobja magáról Jabba-t és közben téged is kioszt!

Friss topikok

  • Noisy Suzy: Gratulálok! Ha már említetted, van tipped jó protein szeletre? Vagy már volt ilyesmiről poszt? (2013.08.20. 15:20) te ez a csávó lassan elkopik...
  • Egyrekissebbvagyok: @Noisy Suzy: Na végre nem csak az ismerősök olvasnak:D és értékelik a humorom:D egy olvasóval neke... (2013.08.19. 18:50) A változás
  • PetraésLily: Csak most kezdtelek el olvasni, de eddig tetszik, plane hogy ram is fer:) Az en kifogasom, hogy: n... (2013.06.19. 09:57) Kifogás...

kedves naplóm...

2013.12.20. 13:48 Egyrekissebbvagyok


ja várj rosszul kezdtem ez másról szól...tehát volt alkalmam egy általam és sokak által nagyon tisztelt személlyel (aki a magyar testépítés pápája kb.) beszélnem arról amit én itt csinálok és annak ellenére, hogy nagyon tartottam attól hogy az összes véremet kiszívja elismerően szólt, sőt. Ez újabb erőt adott ahhoz hogy újabb célt tűzzek ki magam elé.

Március 15-re 80 kg leszek.

Pont egy éve március 15-én fagyoskodtak az emberek az M7-esen, meg kaptuk az smseket. Nekem más miatt volt emlékezetes az a nap. Éppen egy trolley bőröndöt húztam a havon nagy örömmel és lelkesedéssel hiszen mi más lehet az ember fő szórakozása mint 40 kilót húzva rohangáljon a 7es buszhoz szügyig érő hóban. Amúgy battyogtam haza a kórházból ahol előtte egy hétig voltam. Ebben az egy hétben komoly elhatározások születtek bennem és a saját bőrömön tapasztaltam, hogy az orvosok is mennyire nincsenek képben. Ezért képeztem magam és úgy tűnik, hogy nem is rosszul. A fogadalmam szerint 80 kg-osan 44,7 kg-al könnyebben fogom azt az évfordulót megünnepelni. A trolley bőröndös és a kórházas fejezetet nyilván kihagyva...:D Természetesen ha nem sikerül valami miatt akkor sem fogok csüggedni mert semmi sem ciki, ha szerinted nem az. Más véleménye meg ki a bánatot érdekel nem? Persze nem lesz ilyen hogy nem sikerül mert ennél durvább célt is értem már el. Igaz hogy most lesz némi hátráltató tényező.

Teljesen meg fog változni az életvitelem. Eddig délután dolgoztam szabad volt a délelőttöm, meg tudtam oldani felkelés után a főzést utána az edzést és minden flottul ment. Persze ezekre ugyanúgy időt fogok szakítani csak még nem körvonalazódott pontosan az új napirendem ennek az életmódnak pedig a rendszeresség a kulcsa. Ha nincs benne rendszer baszhatod az egészet. Pont most kérte ki egy kolégám a véleményemet arról, hogy mit mikor hogyan egyen és ugyanezt tudtam neki elmondani hogy a nüanszok és a rendszer a kulcs.

Amúgy régóta nem mutattam nektek fotót az eredményekről amik szerintem azért nem rosszak. Most összejött az a nagyon fura helyzet, hogy nőtt a testsúlyom de centikben viszont megyek össze. főként hasban. Kreatin így szeretlek:D A kreatint amúgy azért kezdtem el szedni mert az elmúlt időszakban elgyengültem nem úgy mentek a súlyok ahogy szerettem volna csökkent az erőm. A kreatin pedig kiváló erő növelő mert ugye a vízzel együtt több tápanyagot tud a sejtekbe vonzani ezáltal jobb az energia ellátása az izmoknak. Nem vesződtem a feltöltéssel hanem simán napi 15 g-ot szedek minden szénhidrátos étkezés során. érezhetően jobban mennek az edzések kerekebbek az izmaim, nőtt a súlyom de centiben viszont kevesebb vagyok a kritikus zsírral jól ellátott helyeken (bél, sexy handle, csöcs) ezt az alábbi fotó remélem megfelelően fogja illusztrálni...

az 1. képen baloldalt 93 kg vagyok a jobb oldalin 90. a 2. képen a baloldalin 90 a jobboldalin pedig 93, (a farmeros) ez a tegnapi állapot szerintem  90 kg hoz képest a hasam kisebbnek tűnik meg a sexy handle is viszont a vállam karom stb mintha vastagodott volna szóval ez jó:D

photo (8).JPG 

 

2. kép

photo (6).JPG

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://norbibekaphassa.blog.hu/api/trackback/id/tr585695512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása