HTML

Norbi? Bekaphassa

A klasszikus kövér csávó ledobja magáról Jabba-t és közben téged is kioszt!

Friss topikok

  • Noisy Suzy: Gratulálok! Ha már említetted, van tipped jó protein szeletre? Vagy már volt ilyesmiről poszt? (2013.08.20. 15:20) te ez a csávó lassan elkopik...
  • Egyrekissebbvagyok: @Noisy Suzy: Na végre nem csak az ismerősök olvasnak:D és értékelik a humorom:D egy olvasóval neke... (2013.08.19. 18:50) A változás
  • PetraésLily: Csak most kezdtelek el olvasni, de eddig tetszik, plane hogy ram is fer:) Az en kifogasom, hogy: n... (2013.06.19. 09:57) Kifogás...

Kifogás...

2013.06.15. 01:41 Egyrekissebbvagyok

...na abban profik vagyunk, igen a királyi többes neked is szól, tudom miről beszélek, nem megyek ma edzeni mert rámesett egy marék ropi és só ment a lábujjamközé. Kb ilyen kifogásokkal szoktam én magamat is átvágni. Régebben hivatkoztam még a hormonzavaromra is amit 2x is kivizsgáltak és egyszer sem bizonyosodott be, hogy nekem lenne...

Mielőtt bárki azt hinné, hogy képmutatóan osztom az észt és mint egy személyi edző elkezdem a sablonos marhaságokat nyomatni.  Én leszarom te mivel vágod át magad meg miért, eljutottam odáig, hogy bevallottam magamnak, igen, egy lusta suttyó vagyok és nekem ez most jó. Na így lettem 124 kg. Nem csináltam semmit csak melóztam, kajáltam, filmet néztem, tespedtem, kajáltam, néha sörözgettem, kajáltam, jóléreztem magam. Amivel nem lenne para ha egy ektomorf alkat lennék de én abban a kegyben részesültem, hogy endomorf vagyok. (cikk a leírásokról,melyik mit jelent:http://body.builder.hu/cikkek.htm4?id=680 ,  a cikk csajokról szól de ez lényegtelen mert az első 3 sor leírja a lényeget) 

Tehát alacsony vaskos csontozatú alapvetően erős testalkat aki ráadásul akkora mázlista, hogy pikk pakk épít súlyt, tehát kurvakönnyen hízok de a fogyás már nem erősségem. Ne nézzél valszeg te is az vagy, hidd el le lehet így is fogyni csak nem leszel Brad Pitt a harcosok klubjából hanem inkább egy szálkás Danny de Vito:D

Na tehát ebből az alapállásból, hogy már bevallottam magamnak azt hogy egy lusta tróger vagyok  már el tudtam azt is dönteni, hogy valamit kéne csinálni magammal mert így pl. sose lesz csajom, vagy ha lesz is akkor az is úgy fog kinézni mint hátramenés, vagy pl nem tudok magamnak ruhát venni mert a boltban anyahajóra nem árulnak pulcsit.  Ezután jött az hogy a saját motivációmat találtam meg, azaz vettem egy inget ami rohadtul tetszik de a legnagyobb az XL-es volt belőle ami rám nagyon szűk volt. Értsd mellénnyel hordtam mert úgy nem látszott hogy szét van nyílva a hasamon az ing, vagy urambocsá be sincs gombolva hasban, na ezt tedd ki az ablakba.

Szóval ebbe az ingbe akartam pl belefogyni, ezenkívül sasoltam a csajokat és sajnos nem igazán sasoltak vissza vagy ha visszasasoltak kérdéses volt, hogy rám mosolyognak vagy inkább kiröhögnek. Szal nálam ezek vezettek ahhoz hogy nem a kifogásokat kerestem hanem inkább fogtam magam és elkezdtem valamit.

Összefoglalva ha nem látod be hogy, egy tank vagy aki nem fér be a mellékutcába, addig az is maradsz.

3 komment

Címkék: döntés csaj tank életmód diéta fogyás kifogás ektomorf mezomorf endomorf

A bejegyzés trackback címe:

https://norbibekaphassa.blog.hu/api/trackback/id/tr915361975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titanilla Baksza 2013.06.15. 17:21:05

Helló Drága,

Kicsit izgultam attól, hogy én legyek az első kommentelő, de nem bírtam szó nélkül:)
Örülök a blogodnak nagyon, remélem minden napra lesz bejegyzés, mert az eddigieket imádom és a képeket is várom:)És persze, nem utolsó sorban drukkolok neked!

Egyrekissebbvagyok 2013.06.18. 02:23:01

Köszi:) Igyekszem minél jobban dokumentálni;) A képekkel egyelőre bénázok de megszerkesztem ha addig élek is:D Minden jót nektek;)

PetraésLily 2013.06.19. 09:57:07

Csak most kezdtelek el olvasni, de eddig tetszik, plane hogy ram is fer:) Az en kifogasom, hogy: nem reg szultem:) nah jah, mar 13 honapja:D
KEPEKET!!!:)
süti beállítások módosítása