HTML

Norbi? Bekaphassa

A klasszikus kövér csávó ledobja magáról Jabba-t és közben téged is kioszt!

Friss topikok

  • Noisy Suzy: Gratulálok! Ha már említetted, van tipped jó protein szeletre? Vagy már volt ilyesmiről poszt? (2013.08.20. 15:20) te ez a csávó lassan elkopik...
  • Egyrekissebbvagyok: @Noisy Suzy: Na végre nem csak az ismerősök olvasnak:D és értékelik a humorom:D egy olvasóval neke... (2013.08.19. 18:50) A változás
  • PetraésLily: Csak most kezdtelek el olvasni, de eddig tetszik, plane hogy ram is fer:) Az en kifogasom, hogy: n... (2013.06.19. 09:57) Kifogás...

jelentem csaltam...de okosan;)

2013.08.17. 11:55 Egyrekissebbvagyok

Nyár van, sok a program, egyensúlyozok a szórakozás, az edzés és a diéta háromszögében. Nem egyszerű. Hozhatnám a klasszikus válassz kettőt a fenti 3ból példát. A blog írása is emiatt szorult háttérbe. Persze történnek változások. Konkrétan csökken a súlyom a külalakom is módosul. Nemrégen posztoltam arckönyvön egy fotót amin a bűvös 96 kg-os szám szerepel. Igen. 100 kg alá mentem ezzel 28.6 kg minuszban vagyok jelenleg. Igen nyugodtan lehet gratulálni, tapsolni vállon baszkodni meg mondani hogy muilyen kurvajól nézek ki:D

A blog is meg, az egészséges élet sok mozgással is folytatódik. Most tervezem, hogy a súlyzós edzések mellé heti 2x elmegyek kettlebellezni is. Nem próbáltam még. Állítólag iszonyat komolyan szállkásít és emelett nem csak izolált izmokat fejleszt hanem teljes testet erősít. Mivel nem akarok nagydarab gyúrós hombár lenni nekem ez szolgálja a céljaimat. A súlyzózást persze emelett nem adom fel;) mert szeretem azért.

kicsit már várom az őszt, telet hogy legyen több időm és jobban essen az endorfin mozgás után. Ilyenkor nyáron abból is több csurran cseppen;)

 

Voltam wellnesselni pár napot meg egy hetet Horvátországban, ezek alatt nem diétáztam mert vagy all inclusive-ban voltam vagy pedig azért mert nem volt lehetőségem olyat enni amilyet kellene persze azért mindent módjával igyekeztem fogyasztani. az edzés ebben az időben nyilván nem ment. Mióta ennek a szabadságos időszakomnak vége kaja ügyileg vissza álltam a rendes kerékvágásba és igyekszem edzés ügyileg is. Le kell gyűrni a kifogásokat mert kezdek az időhiányra fogni ilyen dolgokat pedig kevesebb alvással rögtön több ideje lesz az embernek:D tehát a jelszó kevés alvás sok edzés! A kevés eseteben a 9-10 óra helyett a 6-8órára csökkentést jelenti. Sajnos az a típus vagyok akinek ennél kevesebb alvás egészségügyi gondokat és súlyos koncentrációs zavarokat okoz. Persze van benne lustaság is mert aludni jó:D

Tehát gyerekek hajrá edzésre fel! És gyüjtsetek nekem új ruhatárra pénzt:D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norbibekaphassa.blog.hu/api/trackback/id/tr985404072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása