HTML

Norbi? Bekaphassa

A klasszikus kövér csávó ledobja magáról Jabba-t és közben téged is kioszt!

Friss topikok

  • Noisy Suzy: Gratulálok! Ha már említetted, van tipped jó protein szeletre? Vagy már volt ilyesmiről poszt? (2013.08.20. 15:20) te ez a csávó lassan elkopik...
  • Egyrekissebbvagyok: @Noisy Suzy: Na végre nem csak az ismerősök olvasnak:D és értékelik a humorom:D egy olvasóval neke... (2013.08.19. 18:50) A változás
  • PetraésLily: Csak most kezdtelek el olvasni, de eddig tetszik, plane hogy ram is fer:) Az en kifogasom, hogy: n... (2013.06.19. 09:57) Kifogás...

te ez a csávó lassan elkopik...

2013.08.20. 00:06 Egyrekissebbvagyok

mondhatná a felületes szemlélő...szerintem még mindig úgy nézek ki mint aki megette a blog szerkesztőjét és annak családját. Ámbár a lent látható amúgy igen komoly fotó-szerkesztési tudásról tanúbizonyságot tévő (paintben szarakodtam mert gőzöm nincs hogy kell ezt csinálni szóval bocsi a fos minőségért) fényképen látható amint megközelítem az emberszabásúakat külalakban.  Amiért külön elnézést kell kérem az az Önfotózás amit egyébként tűzzel vassal irtanék mert szerintem rettentő prosztó dolog a tükörben megörökíteni, hogy milyen szájbabaszottul jóképű vagyok ma is. Azért követtem el ezt a vétséget az emberiség és a saját becsületem ellen mert a kedves kis pajtásom aki edzeni jár velem bizonytalan ideig a távollétével tüntet egy sajnálatos esemény miatt amire most nem térnék ki. Az meg mégiscsak furán veszi ki magát egy férfi öltözőben ha megkérem az egyik gólemet, hogy testvérem ugyan fotózzál már le mert blogot írok. Szerintem a mondat második részét már 4 kitört fog boldog tulajdonosaként nyögném ki a metlakin. 

Szó ami szó (kihagyhatatlan angol szóvicc) I did shot myself:D (tudom bár valóban megtettem volna)

Íme a kép összeszerkesztve (túlzó szóhasználat) az előző kettővel. 120 kg, 105 kg, 96 kg.

egybevágott96.jpg

Virágokat és a protein szeleteket az öltözőbe kérem:D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norbibekaphassa.blog.hu/api/trackback/id/tr125467544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noisy Suzy · http://breakingfat.blog.hu/ 2013.08.20. 15:20:05

Gratulálok!
Ha már említetted, van tipped jó protein szeletre? Vagy már volt ilyesmiről poszt?
süti beállítások módosítása