HTML

Norbi? Bekaphassa

A klasszikus kövér csávó ledobja magáról Jabba-t és közben téged is kioszt!

Friss topikok

  • Noisy Suzy: Gratulálok! Ha már említetted, van tipped jó protein szeletre? Vagy már volt ilyesmiről poszt? (2013.08.20. 15:20) te ez a csávó lassan elkopik...
  • Egyrekissebbvagyok: @Noisy Suzy: Na végre nem csak az ismerősök olvasnak:D és értékelik a humorom:D egy olvasóval neke... (2013.08.19. 18:50) A változás
  • PetraésLily: Csak most kezdtelek el olvasni, de eddig tetszik, plane hogy ram is fer:) Az en kifogasom, hogy: n... (2013.06.19. 09:57) Kifogás...

A Címről

2013.06.14. 17:31 Egyrekissebbvagyok

Egyre kisebb vagyok, ez köszönhető annak, hogy vettem a fáradtságot és abbahagytam a zabálást! A blog címe pedig azért lett az ami mert, szomorú tény az, hogy csodák márpedig nincsenek. A Norbi táp se segít rajtad ha talicskával tolod a szádba akármennyire is szépek a szlogenek, a szeretetről, kitartásról, emberközeliségről szóló marketing bullshitjei! Elmondom neked a titkot: kevés, inkább semmi szénhidrát és kurvasok mozgás!!!! Ez a titok! Lehet ezt bárhogy hívni.

Azt le kell szögeznem, hogy nem a Norbi ellen vagyok bár a személyes véleményem nem túl pozitív a formáról, kb 10 éve amikor meg 15éves pufi kisfiúkènt kitaláltam, hogy lefogyok és szüleim szerettek volna ebben támogatni azzal, hogy a Guru segítségét kérjük. Időpontfoglaláskor közölték hogy 1hónap mulva fogad a Mester és vigyünk magunkkal 5db esztergomi látképet (50 000 Ft a gyengébbeknek). Hát jó meghánytuk vetettük lemondtam a nyári táborról meg a robogóról amivel nyúztam anyámékat és mondtam, hogy legyen ez. 

Eltelt a hónap, a zsetonnal felszerelkezve elutaztunk Budapestre az akkori lakhelyünkről, megkerestük a Szentélyt és megérkezvén azzal fogadtak, hogy a Mester-ezuton is kívànom, hogy az égiek halmozzák el minden jóval hetedíziglen- épp Egyiptomban forgatja az x-edik ducitornát. 200km utazás, egy hónap várakozás és tervezgetés meg reménykedés után, jól esett... Szal innen a blog címe(pereskedéshez cím, név a szerkesztőségben).

Amit magamról kell elmondanom, hogy egy átlagos 25 éves Budapesten élő, dagadt fickó vagyok aki kitalalta, hogy elege van abból, hogy mindíg csak fantáziál arról, hogy ezzel meg azzal a csodamódszerrel vékony lesz meg izmos. Szóval fogtam magam és elkezdtem utána olvasni a dolgoknak és hozzám legközelebb állónak a testépítők módszerei állnak. Nagyjából szeretnék is majd úgy kinézni mint akin látszik, hogy látott már súlyzót közelről. Az úgynevezett szálkásítással február óta 18kg-t fogytam és marhasokat izmosodtam. Most 106 kg vagyok és 124 kg ról kezdtem. Persze tükörbenézve félmeztelenül még mindig úgy nézek ki mint egy teleszart búvárruha, de alakul;)

Ezt az alakulást fogom itt dokumentálni, képekkel meg minden.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norbibekaphassa.blog.hu/api/trackback/id/tr205361463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása