HTML

Norbi? Bekaphassa

A klasszikus kövér csávó ledobja magáról Jabba-t és közben téged is kioszt!

Friss topikok

  • Noisy Suzy: Gratulálok! Ha már említetted, van tipped jó protein szeletre? Vagy már volt ilyesmiről poszt? (2013.08.20. 15:20) te ez a csávó lassan elkopik...
  • Egyrekissebbvagyok: @Noisy Suzy: Na végre nem csak az ismerősök olvasnak:D és értékelik a humorom:D egy olvasóval neke... (2013.08.19. 18:50) A változás
  • PetraésLily: Csak most kezdtelek el olvasni, de eddig tetszik, plane hogy ram is fer:) Az en kifogasom, hogy: n... (2013.06.19. 09:57) Kifogás...

apa 89,68 kg szilárd elhatározása vagyok

2013.11.17. 22:45 Egyrekissebbvagyok

a fogadalmamat teljesítettem, elértem a 90 kiló alatti súlyt. Tehát, hogy egy másik klasszikusból is idézzek

Örülünk Vincent!

ennek örömére meg is ettem 2 zsömlét és egy zacskó chipset...épp a kidurranás határán állok:D rá kellet jönnöm hogy igen vágyik az ember ezekre a szemét kajákra amíg megvonja őket magától de most elfogyasztva nem ad akkora élményt.

a másik nagy élményem amit a hétvégének és úgy egyébként ennek az időszaknak köszönhetek amit egy barátom mondott nekem, hogy már nem vagyok kövérnek mondható inkább átlagosan lusta külsejű srácnak és hogy szerinte már csak belül vagyok kövér. Ebben természetesen igaza van, belül még ugyanolyan kövér vagyok mint voltam, amíg nem leszek teljesen elégedett magammal. Viszont annak borzasztóan örülök hogy megkaptam az átlagos jelzőt...tudom furán hangzik de aki sohasem nézett ki átlagosan és arra vágyott annak ez egy nagy eredmény. Többet jelent mint az hogy 90 kiló alatti értéket mutat a mérleg vagy az hogy tudtam magamnak L-es méretű ruhákat venni vagy az hogy a lányok sokkal pozitívabban veszik a közeledésemet..sőt:D

a fent leírtak vezettek rá arra hogy megvilágosodtam. Tudom mit szeretnék...illetve tudom mit nem. Átlagosnak lenni. Tehát folytatom és addig csinálom amíg azt nem érzem hogy elégedett vagyok a külsőmmel, sőt az athletic phisyque kategóriában egyszer meg is szeretném méretni magam egy versenyen. ez nyilván rengeteg idő még...:D 

tehát folyt köv...

fényképes bizonyíték...image.jpeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norbibekaphassa.blog.hu/api/trackback/id/tr845639774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása