HTML

Norbi? Bekaphassa

A klasszikus kövér csávó ledobja magáról Jabba-t és közben téged is kioszt!

Friss topikok

  • Noisy Suzy: Gratulálok! Ha már említetted, van tipped jó protein szeletre? Vagy már volt ilyesmiről poszt? (2013.08.20. 15:20) te ez a csávó lassan elkopik...
  • Egyrekissebbvagyok: @Noisy Suzy: Na végre nem csak az ismerősök olvasnak:D és értékelik a humorom:D egy olvasóval neke... (2013.08.19. 18:50) A változás
  • PetraésLily: Csak most kezdtelek el olvasni, de eddig tetszik, plane hogy ram is fer:) Az en kifogasom, hogy: n... (2013.06.19. 09:57) Kifogás...

Norbi még mindig bekaphassa

2014.04.07. 23:23 Egyrekissebbvagyok

mindenki nyugodjon le, nem adtam fel sőt újult erővel vágok bele. Ami lényeges változás történt az utolsó bejegyzés óta, hogy fogytam még 5 kilót, fingom nincs hogyan de lement...(nem nagyon figyeltem magamra és edzeni se nagyon voltam) kimerültem, de most pihenten nekifogok az utolsó 10 kilós akadály legyőzésének. Sajnos a bőröm nem úgy reagálta le ezt az egész fejtsük le magunkról a disznó jelmezt mozgalmat ahogyan szerettem volna. Tehát kénytelen voltam elmenni egy plasztikai sebészhez, hogy ugyan kedves Dottore mondja már meg mit lehet ezzel a kötényszerű hassal csinálni. 

A bölcs Dottore annyit mondott, hogy legyek szíves még 10 kg tól megszabadulni, hogy a BMI (iszonyatos baromság mutató) szerint legyek normális testalkatú és akkor a kiváló népegézsgügy zsebből kifizeti a műtétet és meglesz nekem a hőn áhított kockahas 2 hónap fájdalmas lábadozás után:D mondom király mikor kezdünk?:D 

Szóval újra előkerült a grammos mérleg megvevődött a kondi bérlet és leporolódott az edzőruha 85 kilóról kezdek...10 hét múlva 75 nek kell lennem na akkor leszek csont és bőr az ziher...de utána ha meggyógyultam nyúzott bőrűségemből lesz egy olyan tö,megnövelési fázisom hogy mindenki elsírja magát!

még jelentkezem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norbibekaphassa.blog.hu/api/trackback/id/tr85982763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása